CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 07, 2011

sebelum dan selepas...

salam...

Cuma nak kongsi ini...

SEBELUM

SELEPAS...

Yaa...Inilah dia Amir Amirah punye Diaper Stacker
Hehehehe...Close up sikit...
Cuma jahitan SANGAT TIDAK KEMAS disebabkan nak cepat punya hal..hehe..
Takpelah janji tak sakit mata melihat plastik huggies tersangkut di dinding lagi..
(gara-gara, kalau di bawah, ada org akan sepah2kan pampers tu...)
So just refill je pasnih...



Nak balik kampung pun senang, just angkut je diaper stacker nih...
Ada yang berkenan..? hehe


6 comments:

azian said...

dib...
muaz dan muiz pun dah ade dah kak da yg buatkan...heheheh...cuma tgh pikir ni nak gantung kat ne...

IbuAmirAmirah ;P said...

heheh..
lambat reply..yeke..best kan..senang dan cantik je rasanya..hehehhe

Sofya said...

kreatif la...

(o_0) said...

wahhhhh.. bijak bijak... sng nak angkut terus ek.. brp harga ni pn dibah??? nak adiah kat org la.. hikhikhik.. nak pakai tatau bila :p

IbuAmirAmirah ;P said...

sofya: TQ..heheh

Shem: ish..InsyaAllah....ada rezeki nanti tuh..mm..r=harga, tak wat kira2 lagi..heheh

amiey lee said...

pn dibah..bapa harga mcm nak beli..kan beli 2... satu tuk sarah ..satu tuk ashraf punye...alin2 size diorang pakai..huhuhuh email kta leh tak??? akuamiey@yahoo.com

berkenan sgtt kreatif..takdela depa sepah2 kan lagi

Monday, March 07, 2011

sebelum dan selepas...

Posted by CikDibah ;P at 3:57 PM
salam...

Cuma nak kongsi ini...

SEBELUM

SELEPAS...

Yaa...Inilah dia Amir Amirah punye Diaper Stacker
Hehehehe...Close up sikit...
Cuma jahitan SANGAT TIDAK KEMAS disebabkan nak cepat punya hal..hehe..
Takpelah janji tak sakit mata melihat plastik huggies tersangkut di dinding lagi..
(gara-gara, kalau di bawah, ada org akan sepah2kan pampers tu...)
So just refill je pasnih...



Nak balik kampung pun senang, just angkut je diaper stacker nih...
Ada yang berkenan..? hehe


6 comments on "sebelum dan selepas..."

azian on March 8, 2011 at 12:28 PM said...

dib...
muaz dan muiz pun dah ade dah kak da yg buatkan...heheheh...cuma tgh pikir ni nak gantung kat ne...

IbuAmirAmirah ;P on March 10, 2011 at 9:33 AM said...

heheh..
lambat reply..yeke..best kan..senang dan cantik je rasanya..hehehhe

Sofya on March 12, 2011 at 6:58 PM said...

kreatif la...

(o_0) on March 14, 2011 at 8:23 AM said...

wahhhhh.. bijak bijak... sng nak angkut terus ek.. brp harga ni pn dibah??? nak adiah kat org la.. hikhikhik.. nak pakai tatau bila :p

IbuAmirAmirah ;P on March 14, 2011 at 4:54 PM said...

sofya: TQ..heheh

Shem: ish..InsyaAllah....ada rezeki nanti tuh..mm..r=harga, tak wat kira2 lagi..heheh

amiey lee on March 17, 2011 at 10:17 AM said...

pn dibah..bapa harga mcm nak beli..kan beli 2... satu tuk sarah ..satu tuk ashraf punye...alin2 size diorang pakai..huhuhuh email kta leh tak??? akuamiey@yahoo.com

berkenan sgtt kreatif..takdela depa sepah2 kan lagi

Related Posts with Thumbnails