CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 28, 2011

Kakak, berusahalah...


Salam...


Ibu...

Kakak dah boleh berdiri sendiri.. :))
Wah...bagusnya kakak...
Lepas ni berjalan pula ye...
Abang, cepat berdiri dan berjalan...
Kejar kakak...
Nanti kite boleh main kat luar sama-sama...




p/s: Ibu yang terlebih excited...Biasalah..hehe

7 comments:

azian said...

wahhh...
kakak...caiyok2...muiz dah nak duduk dah dib...tapi kelako negok dia...hehehe

Anamarza said...

Biasa la dibah seorang ibu mesti teruja tgk perkembangan anak dia, tak sabar pun ya..moga kakak dan abang cepat boleh berjalan biar letih ibu melayan (*_-)

tulipsufie said...

hoyehhhh...dh dpt kaki...hihi..wafiq dh jalan2 aje dh skrg..eh, gigi diorg dh tumbuh kak? gigi wafiq dh mula nk ada kaviti,cpt tumbuh cpt rosak :(

IbuAmirAmirah ;P said...

yan: yeke...heheh..mesti best kan..

kak su: heheh..tulah psl..excited je lebih...

sufi: kakak 4 btg sekali tumbuh..tapi tak kuar abis lagi..abg, baru sebatang..hehehe..dah nak ade kaviti ke..? waaaa...bahaya tuh...

-icha03- said...

diba
aryan skrg pon dh rancak berjln
waaaahhhhh
letih laaaaa
tu la kan,
bile x jalan kite sebok suruh jln
bile dh pandai,
kite pule yg letih...
hahah

Sofya said...

ewah2 sukanya dia... sampai ternganga..he3

(o_0) said...

wahhhhhhh caiyorkkkk !!!!

Monday, March 28, 2011

Kakak, berusahalah...

Posted by CikDibah ;P at 4:56 PM

Salam...


Ibu...

Kakak dah boleh berdiri sendiri.. :))
Wah...bagusnya kakak...
Lepas ni berjalan pula ye...
Abang, cepat berdiri dan berjalan...
Kejar kakak...
Nanti kite boleh main kat luar sama-sama...




p/s: Ibu yang terlebih excited...Biasalah..hehe

7 comments on "Kakak, berusahalah..."

azian on March 28, 2011 at 5:38 PM said...

wahhh...
kakak...caiyok2...muiz dah nak duduk dah dib...tapi kelako negok dia...hehehe

Anamarza on March 28, 2011 at 8:06 PM said...

Biasa la dibah seorang ibu mesti teruja tgk perkembangan anak dia, tak sabar pun ya..moga kakak dan abang cepat boleh berjalan biar letih ibu melayan (*_-)

tulipsufie on March 29, 2011 at 8:50 AM said...

hoyehhhh...dh dpt kaki...hihi..wafiq dh jalan2 aje dh skrg..eh, gigi diorg dh tumbuh kak? gigi wafiq dh mula nk ada kaviti,cpt tumbuh cpt rosak :(

IbuAmirAmirah ;P on March 29, 2011 at 1:49 PM said...

yan: yeke...heheh..mesti best kan..

kak su: heheh..tulah psl..excited je lebih...

sufi: kakak 4 btg sekali tumbuh..tapi tak kuar abis lagi..abg, baru sebatang..hehehe..dah nak ade kaviti ke..? waaaa...bahaya tuh...

-icha03- on March 29, 2011 at 2:58 PM said...

diba
aryan skrg pon dh rancak berjln
waaaahhhhh
letih laaaaa
tu la kan,
bile x jalan kite sebok suruh jln
bile dh pandai,
kite pule yg letih...
hahah

Sofya on March 29, 2011 at 6:33 PM said...

ewah2 sukanya dia... sampai ternganga..he3

(o_0) on March 31, 2011 at 8:49 AM said...

wahhhhhhh caiyorkkkk !!!!

Related Posts with Thumbnails