CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 17, 2011

Beg baru :))

Hari ni saya bergaya dengan beg baru gi keje...
Bersemangat rasanya nak pergi kelas..haha
Walaupun warne beg tak matching dengan baju..
Saya tetap nak melaram..
Setelah berhempas pulas malam tadi,siap juga akhirnya..
sempat jugak kerahan gerak en suami di tgh malam nak tunjuk beg baru..hehe
.........................................................................
.........................................................................
..........................................................................
tadaaaaa....

Pandangan Luar

Pandangan dalam..
Memang sesuai untuk org yang suka angkut segalanya di dalam hand bag

Sila abaikan barang2 yang ntah apa2 dlm beg tuh.. (-_-")


Satu set dengan beg netbook...hehehe
Kenapa saya bersungguh-sungguh menyiapkan beg tu
Sebab beg yang sedia ada, dah bersalin kulit..hehe



P/S: pesanan penaja untuk Yan
Beg muaz dan muiz tak siap lagi..
saya tengah berusaha ni..
mood menjahit baru menjenguk semula..hehe

6 comments:

azian said...

addoiii laaaa...bila nak siap nihhhh....hehehehhehe

amirah said...

salam ibu amir amirah..comelnya beg tu..kagum saya...dn comelnya amirah amir..bestnya ada anak twins

Mama Kembar 3 said...

wah jahit sendiri ka tu? terrornya! cute plak tu.

btw,You've been tagged : http://mamakembar3.blogspot.com/2011/03/giveaway-nisachoc-zulfoto.html

MamaEma said...

wah..jahit sendri yer...cantiknya..

bagus jugak ada gunting kat dalam..utk keselamatan..cuma jauhkan dr anak-anak...

Huszaini said...

Tuan tanah, nanti jemput datang ke Jom Berkelah 2 yer!!

http://amrafahan.blogspot.com/2011/03/jom-berkelah-dengan-geng-kembar-ke-2.html

Laylihamid.blogspot.com said...

Nanti bolehla buat Tutorial mcmmana nak buat beg polka dot tu yea..

Bestnya..si kembar tu..sorang ikut muka papa sorang ikut muka mama..Alhamdulillah.

Thursday, March 17, 2011

Beg baru :))

Posted by CikDibah ;P at 5:01 PM
Hari ni saya bergaya dengan beg baru gi keje...
Bersemangat rasanya nak pergi kelas..haha
Walaupun warne beg tak matching dengan baju..
Saya tetap nak melaram..
Setelah berhempas pulas malam tadi,siap juga akhirnya..
sempat jugak kerahan gerak en suami di tgh malam nak tunjuk beg baru..hehe
.........................................................................
.........................................................................
..........................................................................
tadaaaaa....

Pandangan Luar

Pandangan dalam..
Memang sesuai untuk org yang suka angkut segalanya di dalam hand bag

Sila abaikan barang2 yang ntah apa2 dlm beg tuh.. (-_-")


Satu set dengan beg netbook...hehehe
Kenapa saya bersungguh-sungguh menyiapkan beg tu
Sebab beg yang sedia ada, dah bersalin kulit..hehe



P/S: pesanan penaja untuk Yan
Beg muaz dan muiz tak siap lagi..
saya tengah berusaha ni..
mood menjahit baru menjenguk semula..hehe

6 comments on "Beg baru :))"

azian on March 17, 2011 at 6:03 PM said...

addoiii laaaa...bila nak siap nihhhh....hehehehhehe

amirah on March 18, 2011 at 9:45 AM said...

salam ibu amir amirah..comelnya beg tu..kagum saya...dn comelnya amirah amir..bestnya ada anak twins

Mama Kembar 3 on March 18, 2011 at 10:17 AM said...

wah jahit sendiri ka tu? terrornya! cute plak tu.

btw,You've been tagged : http://mamakembar3.blogspot.com/2011/03/giveaway-nisachoc-zulfoto.html

MamaEma on March 21, 2011 at 4:46 PM said...

wah..jahit sendri yer...cantiknya..

bagus jugak ada gunting kat dalam..utk keselamatan..cuma jauhkan dr anak-anak...

Huszaini on March 21, 2011 at 5:40 PM said...

Tuan tanah, nanti jemput datang ke Jom Berkelah 2 yer!!

http://amrafahan.blogspot.com/2011/03/jom-berkelah-dengan-geng-kembar-ke-2.html

Laylihamid.blogspot.com on March 21, 2011 at 6:40 PM said...

Nanti bolehla buat Tutorial mcmmana nak buat beg polka dot tu yea..

Bestnya..si kembar tu..sorang ikut muka papa sorang ikut muka mama..Alhamdulillah.

Related Posts with Thumbnails