CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 25, 2010

Tag from Yan Iskandar....

Tag Game: Fantastic


Yan...macam kembang2 idung baca entry yan nih..hahhaha..sebab yan kate saya nih:


baru setahun kawen tapi dah ade 2org anak, sepasang lagik...anak kembo...pandai memasak dan menjahit...bestnya, bila la aku nak jadik cam tuh...huhuhu!!!


malu seh...(tersipu2 nih)

okeh..mau mula the game...



1. Thank and link the person that tagged you

TQ madam azian @ BFF @ ex-opismate (tapi masih dekat di hati) kerana madam telah men'tag' saye....sangat suka lorrr...

2. Tag 5 bloggers you've recently discovered and think fantastic...

Cik Piza

My BFF ever...Mula2 kenal masa master..But STILL keep in touch even in heart wif her. Tempat untuk share suka dan duka..

Nadey

Working moms with 2 children..Really commited to work and family..Fren during undergrad di UIA..Sebok2 pun salu gak update blog with lots of info to share...(sempatkah dia menjawab tag nih...)

Rabia

Just discover her blog...Wah..banyak info gak..suka baca blog die..heheheh...also my undergrad fren from UIA..

Nazha

My dear adik kici. Also my BFF ever..kenal in our first week in UiTM Pahang. Tapi sekarang dia sudah berada di tanah airnye sg petani...Really like her touch on pic (sgt pandai amik gambar lor....) and her writing on blog..simple, but still touch ur heart...

4 je boleh tak..hehehhe..ramai sebenarnya sampai taktau nak pilih sape...huhuhuhu

3.Contact that blogs and let them know they've been tagged

Okes...sudah inform


4.State 7 things about yourself

7 perkara tentang saya...mmmm.....(pk..pk...pk...)

a) saya suka bercakap..hahhaha..indirectly, banyak cakap lor..
b) saya sayang keluarga saya (semua pun syg keluarga dia kan...)
c) saya ada anak twin sepasang yg sgt comel dan seorang suami yg sgt ensem..(hahahah..pasti en suami perasan baca nih)
d) saya suka memasak masakn kegemaran kesayangan saya...
e) saya suka menjahit...sgt-sgt suka menjahit....ade orang nak tempah baju..???
f) saya suka dengan kerja saya sekarang...tgh curi tulang dengan mengulor di intenet..hehe
g) saya juga seorang pendengar yang baik..(rasanyalah..heheheh)

okes..itu sahaja dari saya..sekian terima kasih

3 comments:

naza nur saad said...

nanti lah..
bila aku turun jengka..
aku pasti bawak kamera murah itu
ambil gambar kamu kamu semua..


yang aku rindu. :)

azian said...

dib...
takde la kembang2 hidung aku membacanya
tapi tersengih sengih jer
tak aci ni 4org je...
heheheheh

Rabia Sensei said...

Thanks Dibah...akan menjawab tag anda nanti..hehe =D

Friday, June 25, 2010

Tag from Yan Iskandar....

Posted by CikDibah ;P at 9:40 AM
Tag Game: Fantastic


Yan...macam kembang2 idung baca entry yan nih..hahhaha..sebab yan kate saya nih:


baru setahun kawen tapi dah ade 2org anak, sepasang lagik...anak kembo...pandai memasak dan menjahit...bestnya, bila la aku nak jadik cam tuh...huhuhu!!!


malu seh...(tersipu2 nih)

okeh..mau mula the game...



1. Thank and link the person that tagged you

TQ madam azian @ BFF @ ex-opismate (tapi masih dekat di hati) kerana madam telah men'tag' saye....sangat suka lorrr...

2. Tag 5 bloggers you've recently discovered and think fantastic...

Cik Piza

My BFF ever...Mula2 kenal masa master..But STILL keep in touch even in heart wif her. Tempat untuk share suka dan duka..

Nadey

Working moms with 2 children..Really commited to work and family..Fren during undergrad di UIA..Sebok2 pun salu gak update blog with lots of info to share...(sempatkah dia menjawab tag nih...)

Rabia

Just discover her blog...Wah..banyak info gak..suka baca blog die..heheheh...also my undergrad fren from UIA..

Nazha

My dear adik kici. Also my BFF ever..kenal in our first week in UiTM Pahang. Tapi sekarang dia sudah berada di tanah airnye sg petani...Really like her touch on pic (sgt pandai amik gambar lor....) and her writing on blog..simple, but still touch ur heart...

4 je boleh tak..hehehhe..ramai sebenarnya sampai taktau nak pilih sape...huhuhuhu

3.Contact that blogs and let them know they've been tagged

Okes...sudah inform


4.State 7 things about yourself

7 perkara tentang saya...mmmm.....(pk..pk...pk...)

a) saya suka bercakap..hahhaha..indirectly, banyak cakap lor..
b) saya sayang keluarga saya (semua pun syg keluarga dia kan...)
c) saya ada anak twin sepasang yg sgt comel dan seorang suami yg sgt ensem..(hahahah..pasti en suami perasan baca nih)
d) saya suka memasak masakn kegemaran kesayangan saya...
e) saya suka menjahit...sgt-sgt suka menjahit....ade orang nak tempah baju..???
f) saya suka dengan kerja saya sekarang...tgh curi tulang dengan mengulor di intenet..hehe
g) saya juga seorang pendengar yang baik..(rasanyalah..heheheh)

okes..itu sahaja dari saya..sekian terima kasih

3 comments on "Tag from Yan Iskandar...."

naza nur saad on June 27, 2010 at 4:11 AM said...

nanti lah..
bila aku turun jengka..
aku pasti bawak kamera murah itu
ambil gambar kamu kamu semua..


yang aku rindu. :)

azian on June 28, 2010 at 11:19 AM said...

dib...
takde la kembang2 hidung aku membacanya
tapi tersengih sengih jer
tak aci ni 4org je...
heheheheh

Rabia Sensei on July 3, 2010 at 7:59 PM said...

Thanks Dibah...akan menjawab tag anda nanti..hehe =D

Related Posts with Thumbnails