CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 26, 2009

Ramadhan kareem...

Hari ni 5 Ramadhan...Alhamdulillah saya berjaya melaluinye dengan jayanya...walaupun agak bergolak jugak (terutama tekak + perut..)huhuhu...

InsyaAllah, saya akan puasa penuh tahun ni..(Sangat syukur, gembira dan teruja lor...Mudah2an..Allah rahmati rezeki2 yang dikurniakan padaku ini...)...Namun, oleh kerana saya akan puasa penuh pada tahun ini...makanya...diri saya menjalani bulan Ramadhan ini dengan keadaan yang agak tidak selesa...Sangat tidak berselera mahu makan...tapi paksa juga untuk makan...nanti takde tenaga pulak nak ngajar...itupun..melepek je nak gi kelas..kena pulak kelas mostly tingkat 3..opis pun tingkat 3...huhu..di tambah pulak tekak asik rasa mual... (-_-")...Tapi alhamdulillah sangat...setakat itu ajelah...taklah teruk macam orang laen...mungkin sebab masih awal lagi...

Moga kedatangan Ramadhan ini..di tambah lagi dengan kurniaan allah ini...menjadikan saya lebih mendekatkan diri kepadaNya...dan lebih bersemangat menjalani hari-hari mendatang....Dan adibah bisa tersenyum.....




glitter-graphics.com

6 comments:

mochitsuki said...

wa... br dapat jumpe..
cik isteri padliek..
hehehe.. salam kenalan..
nama sy suki..
kim salam sama padliek k..
*sy muke tamalu*
maaf la ye..:p

(o_0) said...

huhuhu ramadhan kali ni lain skit ye.. ekekeke.. tahniah anyway for the good news.. semoga slmt mengharungi ramadhan dgn jayanye.. kalo xlarat suh la incik suami tu msk plak.. ekekekeke

MrsPelangi ;P said...

suki...
selamat bekenalan.. ^____*
No poblem...saya pun suka juga bertambah kawan2 nih..hihihi

shem...
TQ..insyaAllah..akan berusaha sedaya upaya untuk melaluinye..hehhehe
tulah..agaknye kena soh incik suami tu masak kdg2...hehhehe

hang_lipur said...

wa...congrats laa puan dibah kite! dah berisi rupanya yaa... hehehe... not to worry, kene kuat semangatla! tp kalo tak larat sgt, buka jerla.. takut mudarat diri nnt...

nadeypun dua2 kali peknen time pose.. mmg sgt mencabar! dgn bila bgn sahur jer.. br tigt nak panaskan lauk... dah g muntah dulu! huhuhuhu smpi en.hubby kite pun tak selera nak sahur jgk....

MrsPelangi ;P said...
This comment has been removed by the author.
MrsPelangi ;P said...

nadey..
TQ..hehe.itulah..moga diriku berjaya melalui ramadhan..hehe..

Wednesday, August 26, 2009

Ramadhan kareem...

Posted by CikDibah ;P at 11:33 AM
Hari ni 5 Ramadhan...Alhamdulillah saya berjaya melaluinye dengan jayanya...walaupun agak bergolak jugak (terutama tekak + perut..)huhuhu...

InsyaAllah, saya akan puasa penuh tahun ni..(Sangat syukur, gembira dan teruja lor...Mudah2an..Allah rahmati rezeki2 yang dikurniakan padaku ini...)...Namun, oleh kerana saya akan puasa penuh pada tahun ini...makanya...diri saya menjalani bulan Ramadhan ini dengan keadaan yang agak tidak selesa...Sangat tidak berselera mahu makan...tapi paksa juga untuk makan...nanti takde tenaga pulak nak ngajar...itupun..melepek je nak gi kelas..kena pulak kelas mostly tingkat 3..opis pun tingkat 3...huhu..di tambah pulak tekak asik rasa mual... (-_-")...Tapi alhamdulillah sangat...setakat itu ajelah...taklah teruk macam orang laen...mungkin sebab masih awal lagi...

Moga kedatangan Ramadhan ini..di tambah lagi dengan kurniaan allah ini...menjadikan saya lebih mendekatkan diri kepadaNya...dan lebih bersemangat menjalani hari-hari mendatang....Dan adibah bisa tersenyum.....




glitter-graphics.com

6 comments on "Ramadhan kareem..."

mochitsuki on August 27, 2009 at 6:33 AM said...

wa... br dapat jumpe..
cik isteri padliek..
hehehe.. salam kenalan..
nama sy suki..
kim salam sama padliek k..
*sy muke tamalu*
maaf la ye..:p

(o_0) on August 27, 2009 at 2:50 PM said...

huhuhu ramadhan kali ni lain skit ye.. ekekeke.. tahniah anyway for the good news.. semoga slmt mengharungi ramadhan dgn jayanye.. kalo xlarat suh la incik suami tu msk plak.. ekekekeke

MrsPelangi ;P on August 28, 2009 at 5:28 AM said...

suki...
selamat bekenalan.. ^____*
No poblem...saya pun suka juga bertambah kawan2 nih..hihihi

shem...
TQ..insyaAllah..akan berusaha sedaya upaya untuk melaluinye..hehhehe
tulah..agaknye kena soh incik suami tu masak kdg2...hehhehe

hang_lipur on August 28, 2009 at 1:17 PM said...

wa...congrats laa puan dibah kite! dah berisi rupanya yaa... hehehe... not to worry, kene kuat semangatla! tp kalo tak larat sgt, buka jerla.. takut mudarat diri nnt...

nadeypun dua2 kali peknen time pose.. mmg sgt mencabar! dgn bila bgn sahur jer.. br tigt nak panaskan lauk... dah g muntah dulu! huhuhuhu smpi en.hubby kite pun tak selera nak sahur jgk....

MrsPelangi ;P on August 30, 2009 at 2:33 PM said...
This comment has been removed by the author.
MrsPelangi ;P on August 30, 2009 at 2:33 PM said...

nadey..
TQ..hehe.itulah..moga diriku berjaya melalui ramadhan..hehe..

Related Posts with Thumbnails