CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 07, 2011

New update..



Salam....

Lama sangat saya menghilang...
tag dari kembar 3 ayah pun tak jawab2 lagi...
Bukan apa...

saya SANGAT SEBOK...
dan MENYEBOKKAN DIRI...

Selain tu, ada sebab yang membataskan waktu saya tok berblog...
antaranyaaa...

Sikembarku kena ciken pox.... :((

Mula2 masa ambil kakak & abang dari taska, pekerja situ gitau..

"Ada biji2 di muka kakak...kenapa yaa..?"

Alamak, saya dah susah hati..
ape pulakk ni...
puas belek2...Rupa2nya ciken pox...
Hihihi...saya tak tau camne rupe ciken pox..
sebab kena masa kecik sangat..
Maka ibu pun bercutilah seminggu lebihh....hehe
(syok gak dok umah...)
Tunggu2 jugak..tapi abang tak menunjukkan tanda2 terkena jangkitan..
Dalam hati lega sangat...
lepas 2 minggu, tiba-tiba en suami telefon...
"Ibu, abang dah ade biji2 di muka...."
Maka, cuti lagilah saya seminggu..Kebetulan cuti raya cina....
Selamat kelas tak kena gantiii
maka...dalam kesibukan menjaga anak2 yang tidak sihat...
Tak sempat nak mereka ayat untuk new entri di sini..heheh
Padahal, sikembar ni tak meragam pun walau tak sihat...
Selamat balik Dong dan Merchang lagi...
Pusing2 Mydin mall, Pasar Payang, Giant Ajil..DLL....
Okes..nanti dah setel semua kerja..
saya sambung semula yee... :D

8 comments:

Rabia Sensei said...

Alalala, ciannyer dia orang. Mak nyer pun kena lah jaga diri. Karang demam pulak. Hehehe. Take care =D

anakibu said...

ermm....kesian kembar...sabar yer semoga cepat baik dr c.pox

(o_0) said...

hahahah saje je kan abg ciken pox lmbt.. nk bg ibu dia cuti lg seminggu... siap jejln ganu lagi tu.. cuti sakan eh.. kitorg blk temerloh sangap xdek buat apa.

tulipsufie said...

alah..ciannye...msti sgt gatal..wafiq dh pndi berdiri,tp tkt nk jalan..yg dia tak takut,turun naik katil dgn sendirinya!!

IbuAmirAmirah ;P said...

rabia: heheh..sihat lagi maknye nih..sihat sgt222..huhuhu

anakibu: TQ..huhuhu

shem: tulah pasal...cikem pox pun abis pusing merata2..heheh..nnti balik temeloh, singgahlah umah..

sufi: tulah..sekarang tgh gatal2 tuh...wah tak sabra nak tunggu diorg jalan..heheheh

anakibu said...

salam ....aper cerita terbaru kembar dah sihat dr c.pox......



-ibu kembar 3 -

naza nur saad said...

laaaaaaaaaaaaa..siannya mereka.. ahahaha..

syok dok umah kan kak dib. haih.

IbuAmirAmirah ;P said...

ibu kembar 3:

Alhamdulillah dah sihat...hehe..opah yg datang menjaga pun dah balik kampung..

adik kici: tulahhhh..tapi memang syok dok umahh

Monday, February 07, 2011

New update..

Posted by CikDibah ;P at 4:11 PM


Salam....

Lama sangat saya menghilang...
tag dari kembar 3 ayah pun tak jawab2 lagi...
Bukan apa...

saya SANGAT SEBOK...
dan MENYEBOKKAN DIRI...

Selain tu, ada sebab yang membataskan waktu saya tok berblog...
antaranyaaa...

Sikembarku kena ciken pox.... :((

Mula2 masa ambil kakak & abang dari taska, pekerja situ gitau..

"Ada biji2 di muka kakak...kenapa yaa..?"

Alamak, saya dah susah hati..
ape pulakk ni...
puas belek2...Rupa2nya ciken pox...
Hihihi...saya tak tau camne rupe ciken pox..
sebab kena masa kecik sangat..
Maka ibu pun bercutilah seminggu lebihh....hehe
(syok gak dok umah...)
Tunggu2 jugak..tapi abang tak menunjukkan tanda2 terkena jangkitan..
Dalam hati lega sangat...
lepas 2 minggu, tiba-tiba en suami telefon...
"Ibu, abang dah ade biji2 di muka...."
Maka, cuti lagilah saya seminggu..Kebetulan cuti raya cina....
Selamat kelas tak kena gantiii
maka...dalam kesibukan menjaga anak2 yang tidak sihat...
Tak sempat nak mereka ayat untuk new entri di sini..heheh
Padahal, sikembar ni tak meragam pun walau tak sihat...
Selamat balik Dong dan Merchang lagi...
Pusing2 Mydin mall, Pasar Payang, Giant Ajil..DLL....
Okes..nanti dah setel semua kerja..
saya sambung semula yee... :D

8 comments on "New update.."

Rabia Sensei on February 7, 2011 at 5:21 PM said...

Alalala, ciannyer dia orang. Mak nyer pun kena lah jaga diri. Karang demam pulak. Hehehe. Take care =D

anakibu on February 7, 2011 at 9:51 PM said...

ermm....kesian kembar...sabar yer semoga cepat baik dr c.pox

(o_0) on February 8, 2011 at 10:22 AM said...

hahahah saje je kan abg ciken pox lmbt.. nk bg ibu dia cuti lg seminggu... siap jejln ganu lagi tu.. cuti sakan eh.. kitorg blk temerloh sangap xdek buat apa.

tulipsufie on February 9, 2011 at 10:13 AM said...

alah..ciannye...msti sgt gatal..wafiq dh pndi berdiri,tp tkt nk jalan..yg dia tak takut,turun naik katil dgn sendirinya!!

IbuAmirAmirah ;P on February 9, 2011 at 1:34 PM said...

rabia: heheh..sihat lagi maknye nih..sihat sgt222..huhuhu

anakibu: TQ..huhuhu

shem: tulah pasal...cikem pox pun abis pusing merata2..heheh..nnti balik temeloh, singgahlah umah..

sufi: tulah..sekarang tgh gatal2 tuh...wah tak sabra nak tunggu diorg jalan..heheheh

anakibu on February 9, 2011 at 11:18 PM said...

salam ....aper cerita terbaru kembar dah sihat dr c.pox......



-ibu kembar 3 -

naza nur saad on February 11, 2011 at 8:31 PM said...

laaaaaaaaaaaaa..siannya mereka.. ahahaha..

syok dok umah kan kak dib. haih.

IbuAmirAmirah ;P on February 14, 2011 at 4:27 PM said...

ibu kembar 3:

Alhamdulillah dah sihat...hehe..opah yg datang menjaga pun dah balik kampung..

adik kici: tulahhhh..tapi memang syok dok umahh

Related Posts with Thumbnails