CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 09, 2011

Keletah si kembar

Entri ini hanya untuk meng'share' gambar2 si kembar..heheh...jom tengokkk....



















5 comments:

tulipsufie said...

huhu..dh penuh polkadot kat muka kat badan pun bersemangat lagi main-main ye..... bagus betul utk org dewasa motivasi diri ni..hehehehe

zaidah said...

kesiannya si kembar....
dah baik ke dbah?dah besar dah 2-2...xlama lg berjalan la tu...

IbuAmirAmirah ;P said...

sufie:

hihi..tulah...tak padan dgn demam..main tetap lasak..heheh

jed:

Alhamdulillah...baik dah...hehe..tulah tak lama lagi jalan lah..puas menangkaplah tu..
eh, ko due bile ek..

Mama Kembar 3 said...

alalala si kembar tu muka penuh berbintik pun tomei!

(o_0) said...

kesiannye mereka ..
xpe xpe kecik lg.. nnt dah bsr mesti makin cun..

Wednesday, February 09, 2011

Keletah si kembar

Posted by CikDibah ;P at 4:01 PM
Entri ini hanya untuk meng'share' gambar2 si kembar..heheh...jom tengokkk....



















5 comments on "Keletah si kembar"

tulipsufie on February 11, 2011 at 5:03 PM said...

huhu..dh penuh polkadot kat muka kat badan pun bersemangat lagi main-main ye..... bagus betul utk org dewasa motivasi diri ni..hehehehe

zaidah on February 12, 2011 at 9:37 AM said...

kesiannya si kembar....
dah baik ke dbah?dah besar dah 2-2...xlama lg berjalan la tu...

IbuAmirAmirah ;P on February 14, 2011 at 4:30 PM said...

sufie:

hihi..tulah...tak padan dgn demam..main tetap lasak..heheh

jed:

Alhamdulillah...baik dah...hehe..tulah tak lama lagi jalan lah..puas menangkaplah tu..
eh, ko due bile ek..

Mama Kembar 3 on February 16, 2011 at 10:44 AM said...

alalala si kembar tu muka penuh berbintik pun tomei!

(o_0) on February 16, 2011 at 6:35 PM said...

kesiannye mereka ..
xpe xpe kecik lg.. nnt dah bsr mesti makin cun..

Related Posts with Thumbnails