CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 05, 2010

~Amir Hakim & Amirah Husna~




Akhirnya putera dan puteri kami ini mempunyai nama...Setelah berfikir hampir 2 minggu mencari nama yang sesuai dan menarik maknanya...Kami memberi nama yang terbaik di hati kami:

AMIR HAKIM BIN MOHD FADLI & AMIRAH HUSNA BINTI MOHD FADLI


Lena diulit mimpi....


Abang dan kakak berdialog antara mereka...



Moga-moga kalian menjadi sebaik nama yang diberi. Menjadi penyejuk di mata dan penawar dihati ibu dan abah ye...



9 comments:

hang_lipur said...

sedaaappp nama tu... congrats dibah!!

AnnuR said...

salam..puan..tahniah..comel sgt anak puan..huhu..doakan kami test ye..=)

sweetcraft store said...

comel2nya anak akk..tahniah ye..dapat sepasang tu..ingatkan due2 boys

tinie said...

nak jugak2 amir amirah ekk..hehe..sangat sedap nama tuh..
selamat berpantang dibah..moga tsenyum selalu ngan putera puteri tuh :D

^^AnGGun^^ said...

sedap nama dedua kembar ni..
yang penting mereka ini sangat comey!!!

Ibu Alia Kaiyisah said...

Salam kenal.

Tahniah atas kelahiran Hakim dan Husna. Sure awk happy sbb bukan semua org dianugerahkan dengan baby kembar.

* Adik chubby, kakak comel *

MrsPelangi ;P said...

salam...
TQ sume...memang sangat seronok dan bersyukur dengan anugerah nih...tambah2 pulak anak2 SANGAT TAk BANYAK ragam..baik..tido je..bila dah masuk 30 hari ni..pandai main2 sikit.. :))

MrsPelangi ;P said...
This comment has been removed by the author.
lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

Monday, April 05, 2010

~Amir Hakim & Amirah Husna~

Posted by CikDibah ;P at 3:19 PM



Akhirnya putera dan puteri kami ini mempunyai nama...Setelah berfikir hampir 2 minggu mencari nama yang sesuai dan menarik maknanya...Kami memberi nama yang terbaik di hati kami:

AMIR HAKIM BIN MOHD FADLI & AMIRAH HUSNA BINTI MOHD FADLI


Lena diulit mimpi....


Abang dan kakak berdialog antara mereka...



Moga-moga kalian menjadi sebaik nama yang diberi. Menjadi penyejuk di mata dan penawar dihati ibu dan abah ye...



9 comments on "~Amir Hakim & Amirah Husna~"

hang_lipur on April 6, 2010 at 7:08 PM said...

sedaaappp nama tu... congrats dibah!!

AnnuR on April 7, 2010 at 9:40 PM said...

salam..puan..tahniah..comel sgt anak puan..huhu..doakan kami test ye..=)

sweetcraft store on April 13, 2010 at 2:03 PM said...

comel2nya anak akk..tahniah ye..dapat sepasang tu..ingatkan due2 boys

tinie on April 13, 2010 at 5:05 PM said...

nak jugak2 amir amirah ekk..hehe..sangat sedap nama tuh..
selamat berpantang dibah..moga tsenyum selalu ngan putera puteri tuh :D

^^AnGGun^^ on April 27, 2010 at 3:02 PM said...

sedap nama dedua kembar ni..
yang penting mereka ini sangat comey!!!

Ibu Alia Kaiyisah on April 29, 2010 at 1:29 PM said...

Salam kenal.

Tahniah atas kelahiran Hakim dan Husna. Sure awk happy sbb bukan semua org dianugerahkan dengan baby kembar.

* Adik chubby, kakak comel *

MrsPelangi ;P on April 29, 2010 at 2:09 PM said...

salam...
TQ sume...memang sangat seronok dan bersyukur dengan anugerah nih...tambah2 pulak anak2 SANGAT TAk BANYAK ragam..baik..tido je..bila dah masuk 30 hari ni..pandai main2 sikit.. :))

MrsPelangi ;P on April 29, 2010 at 2:09 PM said...
This comment has been removed by the author.
lin on May 17, 2010 at 8:58 PM said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

Related Posts with Thumbnails