CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 20, 2010

Being a Father~


Menjadi seorang ayah...mungkin itu impian ututk setiap keluarga...dan itulah impian suami saya..dan alhamdulillah, segala puji bagiNYA, kami dapat menikmati nikmat itu...Besar hati saya apabila melihat senyuman nya dikala melihat saya keluar dari OT bersama-sama dengan anak-anak kami...dan apabila melihat dia mengazankan sekecil berdua itu....



Abah tertido dengan kakak dan abang....



Kadang-kadang terfikir juga, bagaimana nanti mempunyai 2 orang anak serentak..tambahan lagi kami belum mempunyai pengalaman..Tapi Alhamdulillah, saya sangat beruntung dikurniakan DIA sebagai suami...Memandangkan 2 orang anak kecil yang harus dibelai, maka selalaunya kami mengambil giliran seorang satu..sama-sama menidurkan mereka..masing-masing berjaga memberi susu di tengah malam MyEm0.Com...Sangat beruntung rasanya...MyEm0.Com



Abah menyusukan kakak... ^__^


Dan hari ini hampir 2 bulan usia anak-anak saya...mereka sudah besar..agaknya sudah 5kg berat mereka...minggu depan saya akan kembali kepda rutin lama...bekerja..wah sayangnya ibu nak tinggalkan abang dan kakak ni....MyEm0.Com Moga mereka sentiasa baik-baik dan menenangkan hati kami seperti biasa...InsyaAllah...

5 comments:

tulip_suci said...

aloh2...tomey nye.... cute entry..hehehe...

Cikgu Jiss said...

melihat muka anak, bercakap dengan anak menghilangkan semua gundah di hati kita.. Tanpa seorang ayah tak mungkin anak kita berada disini dan kita pun sama mengecap keindahan hidup... hargailah waktu yang kita ada ini... mama miss all of u dear..

tinie said...

2bulan..5kg..wahhh cptnye... syaza dh 8bulan bru 6.2kg..huhu..xmo nyusu sgt.. n mkn pon xbrape..hehe

hang_lipur said...

wow! 2mths=5kg... beso tu! tp takleh lawan anak nadey laa yer... 2months=6kg... 3months=8kg? hahahaha mmg beso!!!

MrsPelangi ;P said...

Tq sume..hehhe

de: u r right...

tini: eheheh..tulah pasal..semangat sangat..

nadey: wah...lagi beso..heheh..jenuh nak dukung..dah lah nadey tu comey je...

Tuesday, April 20, 2010

Being a Father~

Posted by CikDibah ;P at 3:40 PM

Menjadi seorang ayah...mungkin itu impian ututk setiap keluarga...dan itulah impian suami saya..dan alhamdulillah, segala puji bagiNYA, kami dapat menikmati nikmat itu...Besar hati saya apabila melihat senyuman nya dikala melihat saya keluar dari OT bersama-sama dengan anak-anak kami...dan apabila melihat dia mengazankan sekecil berdua itu....



Abah tertido dengan kakak dan abang....



Kadang-kadang terfikir juga, bagaimana nanti mempunyai 2 orang anak serentak..tambahan lagi kami belum mempunyai pengalaman..Tapi Alhamdulillah, saya sangat beruntung dikurniakan DIA sebagai suami...Memandangkan 2 orang anak kecil yang harus dibelai, maka selalaunya kami mengambil giliran seorang satu..sama-sama menidurkan mereka..masing-masing berjaga memberi susu di tengah malam MyEm0.Com...Sangat beruntung rasanya...MyEm0.Com



Abah menyusukan kakak... ^__^


Dan hari ini hampir 2 bulan usia anak-anak saya...mereka sudah besar..agaknya sudah 5kg berat mereka...minggu depan saya akan kembali kepda rutin lama...bekerja..wah sayangnya ibu nak tinggalkan abang dan kakak ni....MyEm0.Com Moga mereka sentiasa baik-baik dan menenangkan hati kami seperti biasa...InsyaAllah...

5 comments on "Being a Father~"

tulip_suci on May 31, 2010 at 8:38 AM said...

aloh2...tomey nye.... cute entry..hehehe...

Cikgu Jiss on June 2, 2010 at 9:22 AM said...

melihat muka anak, bercakap dengan anak menghilangkan semua gundah di hati kita.. Tanpa seorang ayah tak mungkin anak kita berada disini dan kita pun sama mengecap keindahan hidup... hargailah waktu yang kita ada ini... mama miss all of u dear..

tinie on June 2, 2010 at 11:17 AM said...

2bulan..5kg..wahhh cptnye... syaza dh 8bulan bru 6.2kg..huhu..xmo nyusu sgt.. n mkn pon xbrape..hehe

hang_lipur on June 3, 2010 at 1:36 PM said...

wow! 2mths=5kg... beso tu! tp takleh lawan anak nadey laa yer... 2months=6kg... 3months=8kg? hahahaha mmg beso!!!

MrsPelangi ;P on June 3, 2010 at 1:59 PM said...

Tq sume..hehhe

de: u r right...

tini: eheheh..tulah pasal..semangat sangat..

nadey: wah...lagi beso..heheh..jenuh nak dukung..dah lah nadey tu comey je...

Related Posts with Thumbnails