CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 20, 2011

Selamat Hari Jadi Abah..!

Abah,

Ibu ucapkan selamat hari ulang tahun yg ke 29 (Tahun terakhir for 20 seriess...+++ kite sebaya..haha)...Ibu doakan moga Allah memberkati setiap langkah abah dan segala urusan dipermudahkan...Moga Allah murahkan rezeki kita sekeluarga... Dan yang pasti ibu sentiasa mohon, Moga setiap langkah kita selari dengan syariatNYA...

Abah,

Terima kasih yang tidak terhingga ibu ucapkan kerana memilih dan menerima ibu dalam hidup abah...Sesungguhnya jodoh pilihanNYA itu yang terbaik. Ibu sangat bersyukur atas nikmat anugerah dariNYA ini...Bersama dengan abah adalah keputusan yang terbesar pernah ibu lakukan...Seperti kata ateh, "There is NO TURNING BACK..It is ONE SHOT decision dik..." Dan Alhamdulillah, Allah memberi kita kekuatan dan ketetapan hati untuk meneruskan keputusan kita...

Abah,

Terima kasih juga kerana abah SANGAT memahami karier ibu...Sentiasa menemani ibu kerja di malam hari, hujung minggu juga sudi menghantar ibu ke sana sini...Pada ibu walaupun kerja ibu ini sangat besar tanggungjawabnya dan kerja tidak mengira waktu (Ibu selalu sampai rumah lewat dari abah, kadang2 pergi kerja pun awal dari abah :( ), Ibu sangat sayangkannya...Inilah kerja idaman ibu sejak kecil...Sebab itu lah, walaupun ibu kerap mengomel itu dan ini, ibu teruskan juga buat walaupun ia bukan kerja hakiki ibu...Terima kasih abah atas pengertian yang tidak ternilai itu...Terima Kasih Ya Allah atas nikmat ini... 

Abah,

Moga kehidupan kita sekeluarga sentiasa disulami dengan kasih sayang, gurau senda dan kegembiraan...Seperti yang abah ucapkan masa awal perkahwinan kita dahulu " Moga kita macam ni selamanya...InsyaAllah...."

IBU SAYANG ABAH

MAY WE HAVE NEVER EVER ENDING LOVE STORY



Lots of love,
IBU

7 comments:

azian said...

alolololo...
taching2...kl fadli baca tak nagis nih tak tau laa aku....


mmmm...mcm ne awak boleh kenal dgn fadli ek????

hahahahahha....

Sweetalk2u said...

Suwitttnyer Ibu ♥
Semoga kekal bahagia hingga ke Akhir Hayat ye.. Amin..

Sofya said...

selamat ulang tahun..
semoga murah rezeki dan bahagia selalu..

tulipsufie said...

ye..org rasa memang akak sangat padan dengan cik lie tu..ngeh2x..

tengah bayangkan muke cik li baca entry ni....klu dia tak de effect muka tu ..haishhh..memang la cik li ni..hehehe..

nk mengadu.. : dulu cik lie suke kutuk kiteorang b3... :D

Anonymous said...

Terharunya abah baca.....

takde ape nak kata.... but..

Abah sangat bahagia bersama Ibu dan Anak2....

Anonymous said...

Terharunya abah baca.....

takde ape nak kata.... but..

Abah sangat bahagia bersama Ibu dan Anak2....

tinie said...

adehh termenangis ah plak...so touching..ahakzz

Friday, May 20, 2011

Selamat Hari Jadi Abah..!

Posted by CikDibah ;P at 8:43 AM
Abah,

Ibu ucapkan selamat hari ulang tahun yg ke 29 (Tahun terakhir for 20 seriess...+++ kite sebaya..haha)...Ibu doakan moga Allah memberkati setiap langkah abah dan segala urusan dipermudahkan...Moga Allah murahkan rezeki kita sekeluarga... Dan yang pasti ibu sentiasa mohon, Moga setiap langkah kita selari dengan syariatNYA...

Abah,

Terima kasih yang tidak terhingga ibu ucapkan kerana memilih dan menerima ibu dalam hidup abah...Sesungguhnya jodoh pilihanNYA itu yang terbaik. Ibu sangat bersyukur atas nikmat anugerah dariNYA ini...Bersama dengan abah adalah keputusan yang terbesar pernah ibu lakukan...Seperti kata ateh, "There is NO TURNING BACK..It is ONE SHOT decision dik..." Dan Alhamdulillah, Allah memberi kita kekuatan dan ketetapan hati untuk meneruskan keputusan kita...

Abah,

Terima kasih juga kerana abah SANGAT memahami karier ibu...Sentiasa menemani ibu kerja di malam hari, hujung minggu juga sudi menghantar ibu ke sana sini...Pada ibu walaupun kerja ibu ini sangat besar tanggungjawabnya dan kerja tidak mengira waktu (Ibu selalu sampai rumah lewat dari abah, kadang2 pergi kerja pun awal dari abah :( ), Ibu sangat sayangkannya...Inilah kerja idaman ibu sejak kecil...Sebab itu lah, walaupun ibu kerap mengomel itu dan ini, ibu teruskan juga buat walaupun ia bukan kerja hakiki ibu...Terima kasih abah atas pengertian yang tidak ternilai itu...Terima Kasih Ya Allah atas nikmat ini... 

Abah,

Moga kehidupan kita sekeluarga sentiasa disulami dengan kasih sayang, gurau senda dan kegembiraan...Seperti yang abah ucapkan masa awal perkahwinan kita dahulu " Moga kita macam ni selamanya...InsyaAllah...."

IBU SAYANG ABAH

MAY WE HAVE NEVER EVER ENDING LOVE STORY



Lots of love,
IBU

7 comments on "Selamat Hari Jadi Abah..!"

azian on May 20, 2011 at 8:59 AM said...

alolololo...
taching2...kl fadli baca tak nagis nih tak tau laa aku....


mmmm...mcm ne awak boleh kenal dgn fadli ek????

hahahahahha....

Sweetalk2u on May 20, 2011 at 10:10 AM said...

Suwitttnyer Ibu ♥
Semoga kekal bahagia hingga ke Akhir Hayat ye.. Amin..

Sofya on May 20, 2011 at 11:53 AM said...

selamat ulang tahun..
semoga murah rezeki dan bahagia selalu..

tulipsufie on May 20, 2011 at 12:47 PM said...

ye..org rasa memang akak sangat padan dengan cik lie tu..ngeh2x..

tengah bayangkan muke cik li baca entry ni....klu dia tak de effect muka tu ..haishhh..memang la cik li ni..hehehe..

nk mengadu.. : dulu cik lie suke kutuk kiteorang b3... :D

Anonymous said...

Terharunya abah baca.....

takde ape nak kata.... but..

Abah sangat bahagia bersama Ibu dan Anak2....

Anonymous said...

Terharunya abah baca.....

takde ape nak kata.... but..

Abah sangat bahagia bersama Ibu dan Anak2....

tinie on June 3, 2011 at 11:34 AM said...

adehh termenangis ah plak...so touching..ahakzz

Related Posts with Thumbnails