CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 12, 2011

Mohon pertolongan kawan-kawan :P

Salam... Currently Me and my frenz doing a research on Islamic Finance in Malaysia... So, sangat2 berharap kawan2 dapat tolong menjawab questionnaire ini...



Ur cooperation is highly appreciated... TQ :P



p/s: kalo dekat2 saya banje makan dah...hehehe..tolong ye..ye..ye...

8 comments:

amiey lee said...

heee lupa nak bgtau pasal yang tmpt letak pampers tu..kta nak nnti kta send email kat awak ye... tanya hubby dia kata ok jugak..sbb nak ltak umah mak..tapi dia kata satu aja..sbb bukan byk pun nk letak umah mak... takdela sepah2 sgt pampers nnti..heee.. kalau boleh dlm 26 april la ye..kekek hari gaji sonang sikit :p

Liza said...

ok. i'm done fill up your QA :))

IbuAmirAmirah ;P said...

amiey...
ok...agak2 nak kaler ape ek..heheh

liza: TQ sangat2...

(o_0) said...

nak gak tmpt ltk pampers tu.. nak adiah org.. warna soft.. xkesah apa pon..

anyway questionnaire tu xleh bukak la dibah.

IbuAmirAmirah ;P said...

shem: tulah dari ari tu nak tanya, nak ke pampaers stacker tu..okes..nanti kte gtau ye bile siap..heheh...

aik..xleh bukak? ish..kena cek balik nihhh

mamafarhan said...

done....(^__^)

(o_0) said...

nakkkkkkk.. boleh ke agak² buat dlm mgu ni..

23 ni nk pi antar rombongan adik ke sblh lelaki kat jengka.. jd tak korg ikut??

kalo jd leh jumpa kat simpang chenor nk ke jengka tu.

KurangBaik said...

Done! ;p

Tuesday, April 12, 2011

Mohon pertolongan kawan-kawan :P

Posted by CikDibah ;P at 11:05 AM
Salam... Currently Me and my frenz doing a research on Islamic Finance in Malaysia... So, sangat2 berharap kawan2 dapat tolong menjawab questionnaire ini...



Ur cooperation is highly appreciated... TQ :P



p/s: kalo dekat2 saya banje makan dah...hehehe..tolong ye..ye..ye...

8 comments on "Mohon pertolongan kawan-kawan :P"

amiey lee on April 12, 2011 at 11:28 AM said...

heee lupa nak bgtau pasal yang tmpt letak pampers tu..kta nak nnti kta send email kat awak ye... tanya hubby dia kata ok jugak..sbb nak ltak umah mak..tapi dia kata satu aja..sbb bukan byk pun nk letak umah mak... takdela sepah2 sgt pampers nnti..heee.. kalau boleh dlm 26 april la ye..kekek hari gaji sonang sikit :p

Liza on April 12, 2011 at 2:07 PM said...

ok. i'm done fill up your QA :))

IbuAmirAmirah ;P on April 12, 2011 at 4:14 PM said...

amiey...
ok...agak2 nak kaler ape ek..heheh

liza: TQ sangat2...

(o_0) on April 13, 2011 at 9:01 AM said...

nak gak tmpt ltk pampers tu.. nak adiah org.. warna soft.. xkesah apa pon..

anyway questionnaire tu xleh bukak la dibah.

IbuAmirAmirah ;P on April 13, 2011 at 12:00 PM said...

shem: tulah dari ari tu nak tanya, nak ke pampaers stacker tu..okes..nanti kte gtau ye bile siap..heheh...

aik..xleh bukak? ish..kena cek balik nihhh

mamafarhan on April 15, 2011 at 11:25 AM said...

done....(^__^)

(o_0) on April 18, 2011 at 9:22 AM said...

nakkkkkkk.. boleh ke agak² buat dlm mgu ni..

23 ni nk pi antar rombongan adik ke sblh lelaki kat jengka.. jd tak korg ikut??

kalo jd leh jumpa kat simpang chenor nk ke jengka tu.

KurangBaik on April 19, 2011 at 8:53 AM said...

Done! ;p

Related Posts with Thumbnails