CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 12, 2010

Masak...

Akhir-akhr ni saya dah tak berapa berupaya untuk memasak...tambahan pula, selepas gagal ujian air gula..saya amat berjaga2 dengan apa yang saya makan..jadi untuk makan malam, tiada lagi nasi...apa yang saya dan encik suami makan adalah..makanan ringan atau mi ( dan adik beradiknya) goreng....

Cuma, apa yang membuatkan saya sangat terharu...orang tu sangat memahami akan diri saya yang semakin terbatas kemampuan ini...ape yang perlu saya lakukan..sediakan perlatan, maka CHEF besar rumah kami akan turun memasak selepas itu...hihihi...dan akhir-akhir ini semakin kerap juga meningkatkan skill memasaknya...


Ini merupakan kueteow gorang hasil tangan en suami yang sangat sedap....
MyEm0.Com

Hihihi...itu aje.selalu, bila weekend je barulah saya akan masak dengan jayanya.walaupun kadang2 kerap jugak dengar ayat camnih....

"emm...lama tak rasa masakn isteri saya...."

Apakan daya...ini aje yg saya termampu...so, en suami pojaan ati...this is for u MyEm0.Com


3 comments:

tulip_suci said...

hahahaha...memang itu la nasib encik-encik suami yang baru mendapat anak pertama..ingatkan encik suami saya je yg kena turun ke dapur.. hehehe (tergelak sorang2 mase bace entry akak ni)

Sarah Laila said...

sekurang2nya nak jugak en suami turun padang..i guess kalo bapak i dulu time my mom ngandung kompem die xturun pn..psl sampai skang pn tahap ke dapur my dad adalah 0.5%..hehhe

MrsPelangi ;P said...

sufi: a'ah kan...memang camtu rasanya...

sarah: eh..sekarang memanglah..dah anak2 daranya udah besar...dulu2..cube recheck dgn mak..hehheh

Friday, February 12, 2010

Masak...

Posted by CikDibah ;P at 2:36 PM
Akhir-akhr ni saya dah tak berapa berupaya untuk memasak...tambahan pula, selepas gagal ujian air gula..saya amat berjaga2 dengan apa yang saya makan..jadi untuk makan malam, tiada lagi nasi...apa yang saya dan encik suami makan adalah..makanan ringan atau mi ( dan adik beradiknya) goreng....

Cuma, apa yang membuatkan saya sangat terharu...orang tu sangat memahami akan diri saya yang semakin terbatas kemampuan ini...ape yang perlu saya lakukan..sediakan perlatan, maka CHEF besar rumah kami akan turun memasak selepas itu...hihihi...dan akhir-akhir ini semakin kerap juga meningkatkan skill memasaknya...


Ini merupakan kueteow gorang hasil tangan en suami yang sangat sedap....
MyEm0.Com

Hihihi...itu aje.selalu, bila weekend je barulah saya akan masak dengan jayanya.walaupun kadang2 kerap jugak dengar ayat camnih....

"emm...lama tak rasa masakn isteri saya...."

Apakan daya...ini aje yg saya termampu...so, en suami pojaan ati...this is for u MyEm0.Com


3 comments on "Masak..."

tulip_suci on February 24, 2010 at 1:32 PM said...

hahahaha...memang itu la nasib encik-encik suami yang baru mendapat anak pertama..ingatkan encik suami saya je yg kena turun ke dapur.. hehehe (tergelak sorang2 mase bace entry akak ni)

Sarah Laila on February 24, 2010 at 1:41 PM said...

sekurang2nya nak jugak en suami turun padang..i guess kalo bapak i dulu time my mom ngandung kompem die xturun pn..psl sampai skang pn tahap ke dapur my dad adalah 0.5%..hehhe

MrsPelangi ;P on February 26, 2010 at 8:21 AM said...

sufi: a'ah kan...memang camtu rasanya...

sarah: eh..sekarang memanglah..dah anak2 daranya udah besar...dulu2..cube recheck dgn mak..hehheh

Related Posts with Thumbnails