CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 06, 2009

Poor of Me ~


6 april 09

Abis kelas ..just turn on the PC and sign in YM...hahaha..tiba fiza menegur dan ajak saya ziarah blog dia..dan mintak add blog saya (yg hanya diriku yg tau...huhuhu..sungguh tidak mencapai maksud...) agak teruja dan kagum tgk fiza punye blog..sebab diri saya ini memang BUTA dalam bab ini.... takpe..i believed i can do it...wat sikit2 lu..(kan fiza kan...) mulai ari ni..saya akan explore sume nih...InsyaAllah....semangat waja nih....

regards,cikdibah

No comments:

Monday, April 06, 2009

Poor of Me ~

Posted by CikDibah ;P at 10:34 AM

6 april 09

Abis kelas ..just turn on the PC and sign in YM...hahaha..tiba fiza menegur dan ajak saya ziarah blog dia..dan mintak add blog saya (yg hanya diriku yg tau...huhuhu..sungguh tidak mencapai maksud...) agak teruja dan kagum tgk fiza punye blog..sebab diri saya ini memang BUTA dalam bab ini.... takpe..i believed i can do it...wat sikit2 lu..(kan fiza kan...) mulai ari ni..saya akan explore sume nih...InsyaAllah....semangat waja nih....

regards,cikdibah

0 comments on "Poor of Me ~"

Related Posts with Thumbnails