CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 28, 2010

Selamat Hari jadi Mak...

Semalam adalah hari ulang tahun yang ke 64 emak saya...Wah..emak saya sudah 64 tahun..hehe..yelah anak bongsu kesayangannye ini pun sudah ada 2 orang anak kan...Oleh itu, seawal jam 7 pagi saya sudah menelefon untuk mengucapkan selamat hari jadi kepada emak..ohh...lega, anak bongsunya masin menjadi orang pertama memberi ucapan kepadanya..hehehe

oLeh itu, Kepada bondaku Hajah Hasanah Hassan,

Kami sekeluarga doakan moga emak sentiasa dibawah lindunganNYA...dipermudahkan segala urusan emak...dan yang paling penting, saya berdoa, agar kami bisa membahagiakan eman dan sentiasa membuatkan emak tersenyum lebar... :)

Gambor zaman anak dara dulu...hihihi..tapi baju ni saya boleh pakai lagi, maknanya....takdelah gumok sangat saya ni kan..hihihhi...Hadiah untuk emak pun sudah berjaya disiapkan malam tadi..hehehe...akhirnya saya berjaya buat purse baru untuk mak dengan lebih kemas lagi dari yang saya punye....kebetulan, purse mak dah bersalin kulit dan erlukan yang baru...heheh (gambo tak dapat nak upload sini sebab kabel tinggal kat umah pulak)

Oklah..weekend ni InsyaAllah, nak balik kg..boleh celebrate dengan mak...caucincau...

No comments:

Wednesday, July 28, 2010

Selamat Hari jadi Mak...

Posted by CikDibah ;P at 1:37 PM
Semalam adalah hari ulang tahun yang ke 64 emak saya...Wah..emak saya sudah 64 tahun..hehe..yelah anak bongsu kesayangannye ini pun sudah ada 2 orang anak kan...Oleh itu, seawal jam 7 pagi saya sudah menelefon untuk mengucapkan selamat hari jadi kepada emak..ohh...lega, anak bongsunya masin menjadi orang pertama memberi ucapan kepadanya..hehehe

oLeh itu, Kepada bondaku Hajah Hasanah Hassan,

Kami sekeluarga doakan moga emak sentiasa dibawah lindunganNYA...dipermudahkan segala urusan emak...dan yang paling penting, saya berdoa, agar kami bisa membahagiakan eman dan sentiasa membuatkan emak tersenyum lebar... :)

Gambor zaman anak dara dulu...hihihi..tapi baju ni saya boleh pakai lagi, maknanya....takdelah gumok sangat saya ni kan..hihihhi...Hadiah untuk emak pun sudah berjaya disiapkan malam tadi..hehehe...akhirnya saya berjaya buat purse baru untuk mak dengan lebih kemas lagi dari yang saya punye....kebetulan, purse mak dah bersalin kulit dan erlukan yang baru...heheh (gambo tak dapat nak upload sini sebab kabel tinggal kat umah pulak)

Oklah..weekend ni InsyaAllah, nak balik kg..boleh celebrate dengan mak...caucincau...

0 comments on "Selamat Hari jadi Mak..."

Related Posts with Thumbnails