CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 20, 2009

~S.E.D.I.H~

20 Julai 2009...

Hari ini..tiba2 saya rasa sedih pulak...sayu hati rasanya...ntahlah...rasa macam tak puas ati pun ada jugak...mmm..mungkin atas 2 sebab ini...

SEBAB PERTAMA:
Lagi 2 minggu KAWAN BAIK SAYA sejak dari matrik akan mendirikan rumahtangga dengan jejaka pilihannye, di jerteh..InsyaAllah..kalau takde aral, saya akan pergi...sempena dgn hari besarnye, saya yg telah berjanji...telah berjaya menyiapkan gubahan hantaran untuknya...hehehe..ingat nak letak di sini..tapi nantilah..tunggu hingga hari besarnye selesai..cume, bila tengok2 semula, saya rasa agak tidak puas hati...sebab hantaran tersebut mungkin terlalu simple walaupun pada mereka barang2 tu dah cantek...sepatutnye, saya perlu bincang dulu..apa requirement atau permintaan @ hajat mereka..then baru saya stat gubah... (-_-") Saya sangat berharap mereka berpuas hati dengan barang2 yg terhasil tersebut...huhuhu..bila ingat..sangat SEDIH lor...rasa macam nak tolong lagi pape yg patut...ish..nak cover balik..huhu



SEBAB KEDUA:
MAK...saya rasa sangat bersalah dengan mak..ntahlah..walaupun mak tak kesah dan memahami..saya rasa laen macam je...bila tgk balik entry dulu2..rasa sangat sayu..apatah lagi teringat mak sekarang dok sorang2 kat rumah..ajak duduk sekali..kompem mak taknak...yelah..dgn alasan..taknak kacau saya dan fadli..huhu..


Apapun...perasaan sedih tidak harus di layan..petang ini kelas 2-4-6... Cuma ia akan jadi ingatan dan panduan untuk masa depan...Moga hari ini semuanya akan OK... Juga untuk semua orang.. ^____^

5 comments:

naza nur saad said...

oiii..
akak. kamu kenapa?

Anonymous said...

sedih laa

bAby_bEe said...

mak nak kasi kamu hanimun dengan padlik :">

jenguk2 la die selalu ya...

insyaAllah die takde pape :x

MrsPelangi ;P said...

memang pun..sgt syahdu time nih..

Opah said...

Salam Dibah, kalau muat baju tu alhamdulillah. jangan sedih selagi mak masih mampu untuk tinggal sendirian biarlah.... anakanda pun ada kehidupan sendiri. Mudah-mudahan dia sihat selalu.

Monday, July 20, 2009

~S.E.D.I.H~

Posted by CikDibah ;P at 11:46 AM
20 Julai 2009...

Hari ini..tiba2 saya rasa sedih pulak...sayu hati rasanya...ntahlah...rasa macam tak puas ati pun ada jugak...mmm..mungkin atas 2 sebab ini...

SEBAB PERTAMA:
Lagi 2 minggu KAWAN BAIK SAYA sejak dari matrik akan mendirikan rumahtangga dengan jejaka pilihannye, di jerteh..InsyaAllah..kalau takde aral, saya akan pergi...sempena dgn hari besarnye, saya yg telah berjanji...telah berjaya menyiapkan gubahan hantaran untuknya...hehehe..ingat nak letak di sini..tapi nantilah..tunggu hingga hari besarnye selesai..cume, bila tengok2 semula, saya rasa agak tidak puas hati...sebab hantaran tersebut mungkin terlalu simple walaupun pada mereka barang2 tu dah cantek...sepatutnye, saya perlu bincang dulu..apa requirement atau permintaan @ hajat mereka..then baru saya stat gubah... (-_-") Saya sangat berharap mereka berpuas hati dengan barang2 yg terhasil tersebut...huhuhu..bila ingat..sangat SEDIH lor...rasa macam nak tolong lagi pape yg patut...ish..nak cover balik..huhu



SEBAB KEDUA:
MAK...saya rasa sangat bersalah dengan mak..ntahlah..walaupun mak tak kesah dan memahami..saya rasa laen macam je...bila tgk balik entry dulu2..rasa sangat sayu..apatah lagi teringat mak sekarang dok sorang2 kat rumah..ajak duduk sekali..kompem mak taknak...yelah..dgn alasan..taknak kacau saya dan fadli..huhu..


Apapun...perasaan sedih tidak harus di layan..petang ini kelas 2-4-6... Cuma ia akan jadi ingatan dan panduan untuk masa depan...Moga hari ini semuanya akan OK... Juga untuk semua orang.. ^____^

5 comments on "~S.E.D.I.H~"

naza nur saad on July 20, 2009 at 3:12 PM said...

oiii..
akak. kamu kenapa?

Anonymous said...

sedih laa

bAby_bEe on August 12, 2009 at 4:23 PM said...

mak nak kasi kamu hanimun dengan padlik :">

jenguk2 la die selalu ya...

insyaAllah die takde pape :x

MrsPelangi ;P on September 10, 2009 at 2:42 PM said...

memang pun..sgt syahdu time nih..

Opah on June 21, 2010 at 8:17 AM said...

Salam Dibah, kalau muat baju tu alhamdulillah. jangan sedih selagi mak masih mampu untuk tinggal sendirian biarlah.... anakanda pun ada kehidupan sendiri. Mudah-mudahan dia sihat selalu.

Related Posts with Thumbnails